بیمار آقای ۳۶ ساله که حین سانحه ورزشی در اسکی دچار شکستگی دررفتگی خرد شدگی چند قطعه ای شانه شده بود که برای اولین بار در ایران تحت جااندازی بسته قرار گرفته و سپس بدون باز کردن کپسول مفصلی که بسیاری از اوقات باعث سیاه شدن سر استخوان بازو می شود،تحت آرتروسکوپی شانه جهت چک جاندازی و نیز ترمیم لیگامانهای پاره شده قرار گرفت ....

در دوران بارداری جفت در رحم مادر رشد می­ کند و مواد مغذی و اکسیژن را به جنین می­ رساند. در عین حال به دفع پسماندهای موجود در خون جنین نیز کمک می­ کند، جفت به دیواره رحم متصل می­ شود و جنین از طریق بند ناف به آن مرتبط است. اگر جفت خیلی زودتر از زمان زایمان یعنی قبل از آنکه جنین آمادگی تولد داشته باشد، از رحم جدا شود، دکلمان جفت اتفاق می­ افتد...

مادر گرامي آيا تاكنون در مورد زايمان و نحوه انجام آن انديشيده ايد؟
آيا در خصوص بيمارستان محل زايمان و چگونگي انجام زايمان و روش هاي مناسب آن فكر كرده ايد؟
بيمارستان آتيه در راستاي پاسخگويي به سوالات مطرح شده در بالا و افزايش توانمندي، كاهش استرس مادران باردار و ترويج زايمان طبيعي امكانات زير را ارائه مي دهد:
-1 برگزاري كارگاه هاي والدين در انتظار فرزند به صورت ماهيانه (با حضور متخصص زنان و زايمان، متخصص نوزادان، متخصص بيهوشي، كارشناس آموزش شيردهي، كارشناس مامايي و روانشناس) و ...

خانمي 87 ساله، ارديبهشت ماه 98 در بيمارستان آتيه تحت جراحي هيستركتومي (خارج كردن رحم) قرار گرفتند، چند روز پس از عمل، دچار درد سينه و علائم سكته قلبي شدند كه توسط پزشكان مجرب بيمارستان آتيه تحت بررسي قرار گرفتند.

روز جمعه 10 خرداد 98 مادر باردار 39 هفته اي به بلوك زايمان بيمارستان آتيه مراجعه كردند كه پس از 2 بار سزارين كه مادر اظهار داشتند هر دو بار نيز به دليل اورژانسي بودن انجام شده بود، بسيار علاقمند بودند تا زايمان سوم به صورت طبيعي انجام شود.

سندرم 4S بیماری پوستی است که از تاول های موضعی تا پوسته شدن عمومی شدید متغیر می باشد. بيماران مبتلا به اين سندرم علائم جالبي دارند به نام نيكولسكي كه با فشار انگشت لايه هاي پوستي از هم جدا مي شوند .

سه شنبه 26 دي ماه 96 خانمي باردار، 35 هفته، به علت فشار خون بالا به بيمارستاني در تهران مراجعه مي كنند كه به علت عدم توانايي در مراقبت از بيمار، وي دچار تشنج شده و در حالي كه سطح هوشياري پايين داشته و حمايت تنفسي مي شدند، بدون هماهنگي توسط آمبولانس به اورژانس بيمارستان آتيه مراجعه مي كنند.