كنفرانس آموزشي تعويض مفصل زانو روز پنج شنبه 11 مرداد ماه 1403 در تالار دكتر هنرمند بيمارستان آتيه با همكاري شركت هاي تهران ستورز، داهي طب و تيم فني "هاي شات" برگزار شد
انجمن جراحي زانو آرتروسكوپي و آسيب هاي ورزشي ايران با مديريت دکتر محمد مهدی سرزعیم فوق تخصص جراحی زانو و لگن به آموزش تکنیک بسیار هیجان انگیز و قابل توجه جدید در تعویض کامل مفصل زانو به نام Kinematic Alignment پرداختند.
در تعویض مفصل با روش Kinematic Alignment كه يك روش نوين مي باشد، درد بیمار کمتر، برگشت به فعالیت روزمره زودتر، خونریزی عمل جراحی کمتر و رضایت‎مندی بیمار بیشتر است.
این روش  یک تکنیک نوآورانه است که در سال 2005 برای بهبود قرار دادن ایمپلنت های ارتوپدی که مفصل جدید و کارآمدی را برای زانو تشکیل می دهند ، ایجاد گردیده است و در نتیجه نتایج آن به قوام و اطمینان بیشتری می رسد. نکته مهم این است که این رویکرد امکان  ماندگاری طولانی تر و بازگشت سریع تر به عملکرد قبلی را فراهم می کند. براساس یافته های پژوهشی بعمل آمده میزان بستری ، عوارض و عفونت ناشی از تکنیک مورد اشاره پس از تعویض کامل زانو پایین ترین سطح در کشور است و همین امر رضایت مطلوب بیماران را به همراه داشته است .
5 مورد جراحي به صورت زنده و مستقيم از اتاق عمل بيمارستان آتيه در يك دوره كوتاه مدت و فشرده با ارائه تمامي جزئيات، براي همكاران گروه ارتوپد از سراسر ايران به نمايش گذاشته شد.