به مناسبت چهلمين روز در گذشت شادروان دكتر هوشنگ فهيم مجلس يادبودي روز دوشنبه 9/9/94 با شركت پزشكان، و پرسنل بيمارستان آتيه به همراه تعداد كثيري از پزشكان متخصص بيهوشي در سطح شهرتهران و اقوام و دوستان برگزار گرديد.
در ابتداي مراسم قطعاتي از موسيقي سنتي به همراه اشعاري از مولانا و حافظ اجرا گرديد. سپس آقاي دكتر اميني با خوش آمد گويي به حضار ياد و خاطره استاد فهيم را گرامي داشتند. سپس دكتر محفوظي پيشكسوت دانشگاه علوم پزشكي تهران با مدعوين به سخن نشسته و از خصايل نيكو و تلاش هاي خستگي ناپذير دكتر فهيم در جهت پيشرفت و ارتقاء جايگاه بيهوشي در كشور گفتند.
در پايان برنامه آقاي دكتر حاج قاسمعلي از طرف همسر مرحوم دكتر فهيم از همگي تشكر نموده و وعده تشكيل كميته صنفي انجمن بيهوشي به نام شادروان فهيم را در تاريخ 26/9/94 ارائه دادند سپس دكتر كاكوئي قطعه شعري را كه براي دكتر فهيم سروده بودند قراءت كردند. همچنين در اين مراسم آقايان دكتر سيد سجاد رضوي، دكتر علي رضا سليمي ، دكتر مصطفي صادقي، دكتر رسول فراست كيش و ...حضور داشتند.
















***
مراسم سومين روز درگذشت استاد عزيز دكتر هوشنگ فهيم روز پنج شنبه 94/8/7 در بيمارستان آتيه و در جمع خانواده محترم ايشان و همكاران و پزشكان ارجمند برگزار گرديد.
به روانشان درود می فرستيم و از خداوند بزرگ برای آن عزيز درگذشته طلب رحمت واسعه الهي را خواستاريم.

















تهيه و تنظيم: روابط عمومي بيمارستان آتيه